Har ni låst dörren?!

Jag antar att dagis tyckte det var ganska skönt när jag idag lämnade dom själva med Theo för en timma.
Då slapp dom alltså dörr-polisen som hela tiden sprang o kände på dörrar. (jobbig.)
Dom slapp även ifallolyckansker-polisen som går och oroar sig för minsta sak.
Jag kan nog klassas som en ganska jobbig mamma när det gäller sånt.
Kontrollbehov kallas det.
Det är alltså en ganska så stor sak för mig att lämna T där idag eftersom jag annars knappt kan åka o handla.
Konstigt nog känner jag mig helt lugn.
Ringde dagis nyss för att kolla läget.

Mamma;-Gråååååter Theeeeoooo?
Fröken;-Neeeej jag har inte hört honom gråta en enda gång, han är med A (ansv. fröken) o äter banan o har det så kul.
Mamma;-????????? (what the f***)

Antar att det var en lugn start för oss båda då.
Har en känsla av att det kan bli värre.
Eller så har jag ett lätt barn att skola in.

Stod och trampade en kvart när jag kom in och tänkte att vad i hela friden ska jag göra nu?
Kom på att jag kan lägga tiden till att blogga såhär framöver.
--Mycket smart--

Bloggar mer senare idag, måste nu gå till dagis och (förhoppningsvis) få en mkt glad Theo springandes mot mig.





Jag hård-diggar dom här korten.
Fredagsmys är heligt hos oss och det vet även Theo.
Han o pappa, sport, godis o dricka.
Ganska gulligt.



Listan är lång på vad man ska ha med till dagge.
Tackar lager 157 för dom här stövlarna-T tyckte inte om dom dock.

Hörssnart!!

Godförmiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0