RockNRoll

Funderar på att bli en rocker faktskt.
Det kändes inte alls så främmande att klä ut sig, jag menar hur underbart var det inte att få klä sig hur svart man ville, hur mkt smink som helst och tupera i håret utan gränser.
Heeelt rätt var den känslan.
Rocktema är verkligen något att rekommendera på en fest. Alla verkar känna sig ngt mer avslappnande och vad klingar bättre i allsångshäftet än; Heaven´s on fire?!
Hela kvällen var otroligt lyckad med grymt band, god mat, sköna människor o framför allt;
Min Ia blev ordentligt firad och det var ju det som var meningen.

Behöver nog inte säga så mkt mer än så.
Jag låter bilderna tala för sig själva.


Erik laddar på väg upp till festen


Vackra födelsedagsbarnet-min kära Ia


Dom som vet hur min mor o far ser ut annars förstår denna totalförvandling.
Pappa vann även kvällens bäst manliga klädda.


Jag och mina kusin Daniel--ett mkt kärt återséende


Sollentunas gängledare?





Döttrarna som går i sin mors rock-fotspår




Yeeeeah





RockNRoll


Mamma


Ordningsvakt behövs vid Rockpartyn


Kärlek


Min tattoo-hörna var grymt poppis


Obs. skylten.
Tungt.


Ias David lirar






Pelle o Karin.
Hårt.

Ja, det var den festen.
Mer sånt tack.

Nu måste jag sova, det är slitsamt att vara en rockare.

GodNatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0