Skitdag

Dom där pillrena som skulle göra mig mindre sur under PMS verkar ha upphört.
För idag har jag varit TOKIGT sur.
Jag försökte med hela min själ pressa fram en positiv tanke men icke.
Jag gillar inte dom här dagarna, jag vill inte ödsla en hel dag på att vara sur och gå och vara elak mot mig själv.
Grrrr.
När det började komma vindar med ngt mer syre i farmmåt kvällen började det släppa, alltså har vädret en stooor effekt på mitt humör.
Kom hit nu hösten så ska vi hångla.

Har ju ett problem med mig själv som inte verkar gå åt rätt håll (beror på hur man ser det men).
Problemet heter städmani.
En smula på golvet och jag dyyyyker ner med en våtservett (miljövän nr 1).
Men idag har jag funderat på en grej.
Om man öppnar skåp/garderober/lådor hemma hos oss så ska man helst använda hjälm eftersom det är KAOS där inne. Där tryyycker jag in allt som jag inte vill ska synas, trycker o trycker och sen använder jag min kroppstyngd för att
kunna stägna dörren.
Eftersom jag nu ska läsa psykologi kanske jag snart kommer kunna förklara det fenomenet;
Fint på ytan, kaos under.
Så nu (eftersom mina dagar har noll innehåll av aktiviteter nu innan skolan börjar) så har jag börjat städa bland kaoset.
Det bär emot, det känns som om jag stökar till där inne.
Återkommer om den diagnosen alltså.


Från söndagsskolans dag i söndags.
Min vackra Alice uppträdde.


Sötkorvs-olle fejkler


Gurra o Erik




Prinsen


Drog en repa till parken för att avleda mitt hemska humör.
Fick hålla mig helt lugn för att inte bli tokig av att lyssna på
snackaskitomalltmankanförviharingetannatattprataom-morsorna.


Hur kul som helst tyckte lillapan.

Imorgon hoppas jag på en bättre dag gällande mig själv.
Nu ska jag tjura i soffan.
Som tur är jobbar Erik kväll annars är han ett säkert mål under den här perioden.
Stackarn.

GodNatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0