Armvärk

Jag är en mästare på att göra allt med en arm (eftersom T är ett sitta på höften-barn), jag har även en mkt tränad vänsterarm--dags att byta Theo-höft kanske.
Jag blir ofta impad av mig själv att jag faktiskt klarar nästan allt utan att behöva sätta ner honom.

Enarms-sysslor;
--Tvätta
--Vika tvätt
--Diska (blir dock halvbra, häromdagen hittade svärmor ett majskorn på glaset och igår ville inte syrran dricka ur smutsiga glas.)
--Städa
--Sminka mig
--Laga mat (där ingår även hackning av ing.)
--Bädda
--Klä på mig

Jag börjar dock känna att jag skulle vilja ha mina armar fria men jag kommer inte på nått sätt att få honom att sluta skrika på. Ibland när jag kollat på supernanny (innan jag fick barn) satt jag ofta och tänkte men fyyy vilka skrikiga barn--så kommer aaaaaldrig mina barn få vara. Ooooj vad lätt det är att sitta och döma.
Hmmm--jag slipper ju gym i allafall.

Min fredag var annars underbar, jag hängde med syster och hennes David hela dagen. E var borta så det var mkt uppskattat att inte vara själv.


T var grymt nöjd med att moster var i hans rum




David



Jag önskar jag hade en spelande David i garderoben när det var dags för T att ligga på skötbordet



T på biltema (Erik blev mkt glad när jag talade om att T hade varit där)

(Jag skrev ju en annan gång att det borde finnas lekhörna för män på IKEA, detsamma borde gälla för kvinnor på biltema för det kan vara sveriges tråkigaste affär. Jag lyckades ändå shoppa--bra gjort.)


Lekpaus med moster


Nämnde jag att Ia är pedant?!
Hon hittade min kyl och började rensa i allafall, nästa gång skulle hon städa skåpen


Kärlek


Puss på våran älskling


På god väg att bli tokgod pizza


Finisar


Efter många försök blev det här det mest normala kortet i vår pyramid

Nu måste jag återgå till en arg T.
Sen beger jag mig ut på stan för att möta upp min mor och systrar--kan bli en riktigt härlig lördag.

God förmiddag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0