Fredag hos fam. Nilsson/Redman

Klockan åtta på fredagarna kollar vi på; På Spåret. Eller Erik kollar, jag sitter brevid, förundrad över hur man kan välja detta farmför Let´s dance men så är det bara.
Jag har upptäckt att det är många som diggar På Spåret och varje gång skakar jag bara på huvudet och tänker att pensionärstiden är nära, (speciellt när min vän Helena tillägger att hon aldrig missar melodikrysset på lördagarna.)
Eftersom jag alltid rannsakar mig själv kan vi ju leka den roliga leken även ikväll; Ja, självklart tycker jag det är tråkigt eftersom jag inte kan ett skvatt av frågorna dom ställer. Jag har absolut ingen aning medans E knäcker en efter en. Ibland vänder han sig till mig och ser frågande ut om det dyker upp en musikfråga men då vill jag tillägga; varför i HELA friden skulle jag kunna den?! Bara för jag gått på musikgymnasiet i tre år?! Ho ho!! (Jag fick även akut magkatarr varje musikhistorialektion så det hjälpte inte det heller.)
Ibland drar jag till med typ Madrid på nån tiopoängsfråga, jag menar nån fredag måste det ju vara rätt.
Kan tycka det är småmysigt med artisterna som kommer och gästar, förutom förra fredagen när Lotta E dök upp--stor besvikelse i soffan.

Ibland funderar jag på hur jag ska klara mig i livet--för jag är så otroligt oällmänbildad.
Jag lyssnade inte i skolan, det är en sak som är säker.
Bland det värsta jag vet är när någon tar fram ett frågespel och man ska sitta i lag och bidra till dom kloka svaren, jag känner att jag gör motsatsen--men vadå, jag bidrar ju med så mkt annat.
--Man kan inte vara en mästare i allt, in med ett RappaKalja och jag äger--

Idag har jag även hunnit med att kliva i Theos bajs, shoppat (skulle samla tålamodspoäng på stan med det blev tvärt om), fikat med Lisa och myst med mina grabbar!!

 
Min prinsunge


Mummafika


Fiina Lisa


Finfina räkisar jag gjorde till På Spårets ära

God Natt

Kommentarer
Postat av: Sofia B

Som sagt; we LOVE you! Kram sofia

2009-02-06 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0