Kreativitet kom och ta mig!!

Hittills idag har jag och T lekt på golvet i ca tre timmar.
Ibalnd funderar jag på om det skulle vara intressant att följa oss genom en tv.
E; "Kavck kvack här kommer ankan, ta den nu"
T; "Eh dä eh dä
(Jag tar upp min bok och försöker skriva samtidigt som jag kvackar)
T; Eh dä wäääääääähhhhhhhhh
(Theo tar min bok och slänger iväg den)
E; "Kvack kvack
T; Eh dä
(Theo börjar bitas)
E; " Aja Theo man får inte bitas"
(T bryter ihop och tårarna sprutar)
E; " Titta nu kommer ankan och tar dig"
T; "Eh dä
(Jag råkar för ett ögonblick snegla ut genom fönstret och tappar fokus på ank-leken)
T; " Wäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
E; "Kvack kvack"

--Jag gissar på höga tittarsiffror--

Just nu fokuserar jag på att få Theos rum klart, än så länge bara i huvudet men oj vad roligt det är.
Jag är halvt besviken på det dåliga utbudet med barninredning, tips någon?
Jag blir helt pirrig när jag tänker på allt som man vill göra i rummet.
(Jag blir även pirrig av att tänka på ostbågar.)
--Normalt--

Måste bara ta upp än en gång det här med inspiration och hur lätt man tappar den.
En av mina idéer jag hade trodde jag verkligen på, det gjorde mig glad av att bara tänka på det. Sen går något fel, det miiinsta lilla motståndet så släpper jag det.
Fruktansvärt dåligt.
Blir tokig på mig själv.
Nu har det vänt igen och jag är åter på idéen. (Vad får jag återkomma till.)
Känns spännande och roligt och världens utmaning, det kan en banger som jag behöva.

Snart kommer min syterdotter Alice hit, jag vill måla prinsessor med glitter.
Hon vill sitta vid msn.
Jag anar en tvist.

Igår eftermiddag var Karin, Gurra, Olle, Alice, Susanne, Melwin och Anna här--väldigt mysigt!!

   
Kusinmys

 
Fruktsallad och glass

 
Theo och Melwin och evighetstjatet om M:s ramlande tomte :)


Gurra visar sin förtjusning över rumpor

Torsdagsmorgonsmys med Theo och mig själv


Pussss på mamma

 


Jag tycker T ska sova förmiddag, han vill hellre leka tittut med snuffen




Ser väldigt trött ut...


Lars-Olof

Nått som är ett måste i det nya rummet är Lars-Olof.
L-O snickrade jag ihop till T medans han låg i magen.

Nu ska det lagas lunch.

God förmiddag!!




Kommentarer
Postat av: Sara

meeen varför lekte du aldrig ankan med mig för? tjurar

2009-02-13 @ 12:44:45
URL: http://livrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0