Mer tid tack!!

Jag bloggar inte alls lika mkt som jag skulle vilja, dels för att Theo misstycker att man sitter i en annan höjdnivå än honom och dels för att tiden när han har lagt sig är knapp helt enkelt.
Ofta vill jag bara skriva ett kort spontant inlägg men det är svårt. När jag sätter mig för att skriva måste jag planera innan.
Därför är min lösning en bärbar dator, det ska jag köpa inom en snar framtid.

Nu känner jag nästan att Theos rum är klart--skönt.
Jag var dock tvungen att slå till mig själv på fingrarna tidigare idag för när jag hade ställt iordning allt så ville jag att det skulle stå så också. Jag hade inte rikigt räknat med att Theo skulle vända upp och ner på allt på en sekund. Men ve och fasa vad töntig jag kände mig då--det är ju för i hela friden ett barnrum och inte mitt prydnadsrum.
Jag tror jag kan behöva ett sånt i framtiden, för mitt inre lugns skull.
Det kommer bara finnas en nyckel som ingen annan än jag kan använda, förresten det ska nog finnas en sån där fingeravtrycksläsare så bara jag får komma in.
--Smart--
Jag kan nog egentligen inte kalla mig själv en pedant men när jag känner mig stressad inuti så blir jag faktiskt lugn av ett städat rum--så kanske pedant ändå hmm.
Förresten så ska ju Erik ha ett djungelrum när vi får hus så ett prydnadsrum kommer jag lätt få.
Ni som undrar vad ett djungelrum är så är det ett rum av frid där jag inte får komma in enligt E. (Hoppas resten av vårat framtida hus kommer vara gemensamt.)

För övrigt går jag snart i ide tills våren kommer, våran såkallade cityvagn och inte gjord för snö.
Jag anar en lätt hjärnskakning på T när vi är ute och går.


Min pappa snickrar i Theos rum.
Enligt pappa är Theo en skruvar-kille





Mys på rummet




Vi har många ggr försökt att ta ett familjekort men vi lyckas liksom aldrig

Nu ska jag återvända till en skrikande Theo.

God eftermiddag!!






Kommentarer
Postat av: Hanna

haha! :P om Erik ska få sitt djungelrum kan du kräva mkt mer än ett prydnadsrum! typ ett eget litet hus med atelje, 4 prydnadsrum och spa-avdelning. Jag skriver ett längre mail till dig i helgen! saknar dig! puss puss

2009-02-19 @ 22:23:04
URL: http://frokendesign.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0