Sjukling

Massa massa kärlek, glass och pussar är den bästa medicinen mot feber tror jag (och en o en annan alvedon.)
Igår hade T nästan 40 grader, jag tänker på hur man själv skulle må i det läget men det verkar inte stämma överens riktigt med hur barn känner sig.
Synd är det om han i allafall och jag får överväldigande känslor av kärlek när jag ser på min lilla älskling.
Jag är en sån mamma, kommer nog alltid att vara det med som springer ut på stan och köper allt som jag tror jag kan muntra upp honom, glass, dricka, leksaker. Jag bara måste--jag kommer nog aldrig kunna neka honom nått.
--Därav bortskämda barn--
Men det är okej tycker jag. Han får vara bortskämd, han får vara precis vad han vill bara han är min lilla prins på sidan av.
Min arga, busiga, snoriga och helt underbara älsklingsprins.

Så idag blir det en dag av mkt kvack kvack lekar, kramar och lite glass.
(och några semlor såklart)




Glass är mkt bra när man är sjuk


Algot och Lisa kom förbi en sväng igår, det var tur på en annars väldigt seg dag


Theo visar Algot sitt nya rum


Rally

God förmiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0