Babysång och kolakakor

     


Idag startade jag en ny termin med babysång, många glada barn och mammor--alltid mysigt....dock lite många tonartsbyten på några håll tyckte jag!! :)
Det är tydligen väldigt bra för barnen att man sjunger för dom sa en tant till mig när Theo bara var några veckor. Jag tyckte hon verkade bäng, Theo hade ju bara ett synfält på två cm, hur skulle han då kunna uppskatta mina rörelser till imse vimse spindel?!...Såklart handlar det om att bebisen ska få höra sin mammas röst men självklart ville jag säga emot tantens ord!! I allafall, det är först nu när han börjar närma sig året som jag verkligen märker hur roligt han tycker det är med musik.
Det räcker med att jag börja nynna på en låt så vet han vad som komma skall--underbart--smart han är!!



Efter babysången följde en eftermiddag med Lisa och Algot, kolakakor och apelsinjuice....vad mer kan man önska sig?!



Något annat jag tänkt på idag är det här med frisyrer.
Jag själv funkar på följande sätt, ett år av kämpande för att spara ur sin lugg till jämnlångt med det övriga håret har äntligen lyckats, hur firar jag?!
Välkommen tillbaka luggen!!
Eftersom jag såg en lugg på tv häromdagen beslutade jag mig för att det var dags för mig igen, 17:15 hos frissan idag åkte det av och SHIT--jag är bra cool i lugg. Bildbevis följer imorgon--pga utsmetat smink och Theos Nalle Puh filt om axlarna samt smålockar som smugit sig fram i luggen under kvällen förblir kameran avstängd ikväll.


Såhär såg det ut på vårat handfat ikväll, vart ska jag spotta ur tandkrämen?!

GodNatt!!

Kommentarer
Postat av: Marianne Redman

Så fint!

2009-01-22 @ 10:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0