En mysig dag

Jag är så trött på magsjukan nu så jag kan inte förklara, speciellt den som håller i sig i en vecka. Den har nämligen Lisa och Algot haft, vilket har lett till att vi inte kunnat träffas....mycket jobbigt.
   
Jag träffade Lisa när jag var gravid, våra systar gjorde "spontana" träffar för oss för vi skulle hitta nån likasinnad. Kunde väl känna att det var något påtvingat, vi nästan var tvungna att gilla varandra. Vi kanske låtsades i början, inte vet jag men efter en kort tid upptäckte jag att Lisa var som jag. (Bara i en lite mer miljömedveten och friluftskär version.)
Idag kan jag inte tacka våra systrar nog för vad dom gjorde, Lisa måste finnas i mitt liv--så är det bara.
      
Ibland, inte ofta och för vissa aldrig träffar man en vän som man vet alltid kommer finnas i ens liv--en vän som man alltid kan lita på--en vän som gör dig till en bättre människa--henne har jag träffat....wiiii!!

Idag var det tokmysig lunch på stan, och lekpaus i hagen.


Försök till gruppbild....världens bästa gäng!!

Theo provade även att gunga för första gången, MYCKET spännande för en mamma. :)


Nu följer en 3 ½ timmes handledarutbildning med svärmor....måste ta med nått att leka med!!

Hej hej!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

handledarutbilddning med svärmor??? :P

2009-01-31 @ 22:10:26
URL: http://frokendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0