Hemma bäst

När Theo föddes funderade jag på vad i hela friden vi skulle göra om dagarna--i över ett år!!
Jag blev nästan stressad över tanken eftersom jag alltid vill planera allt jag gör. När hösten kom sysselsatte vi oss nästan hela tiden, vi var på allt vad babysysselsättning heter och jag kände mig bara stressad.
Jag fick ingen kvalitetstid med Theo eftersom vi bara flängde runt på allt hela tiden.
Så jag lugnade ner mig, gjorde vårat hem till en oas och började njuta. Och hurra var mysigt det var att bara inte göra någonting alls, låta dagarna glida och helägna sig åt varandra--Underbart!!
 
Jag älskar när mitt liv är såhär soft och jag får ha småprojekt på sidan av--I love.
Nu kanske jag borde poängtera att vara småbarnsförälder inte direkt är semester men dock så underbart.
Tänk att få mysa med sin älskade plutt hela dagarna och bara bli överöst av kärlek av honom--lovely.

Det är bara småbarnsföräldrar som vet när Operah (ink. repris) går om dagarna--det är bara dom som tycker varje dag är fredag och det är bara vi som kan tycka det blir liiiite för stressigt om man både ska fika på stan OCH gå på babysång
--jajjämän, det här är livet :)

Jag säger bara det, fanns det en karriärsstege för att vara föräldraledig så klättrar jag högt i toppen

Jag säger även hej hej till positiva tankar igen, känner mig lite piggare idag


Cyklade över själv (kan kanppt hålla balansen längre) till Helena på fredagsfika...mysigt





   
Vi var dock tvungna att åka hem till mig sen och pussa på Theo

 
Stickning och mys








Kommentarer
Postat av: Anna

Nej utan barnvagn känner man ju sej alldeles snurrig...

2009-01-31 @ 12:28:26
Postat av: .Westerdahl (Erik, Hannas gubbe)

Tänk så stor han har blivit! :D det går undan ser jag! själv har jag flyttat ut till hällefors nu där jag går min utbildning, jävla håla det här :P haha

2009-02-01 @ 01:22:02
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0