Prinsessa eller fotbollsfru?!

En dag sa min syster Karin till mig; "Alltså min man är inte klok, han går och pratar med sig själv och varje karaktär har olika dialekter". Sedan tittade hon på mig och väntade på en reaktion-men jag svarade bara; "Men gud, gör han med det?!...d måste vara nått som går i släkten". 
Jag blev bara glad att det var fler än mig och min kompis Anna som levde med olika karaktärer i kroppen som allt som oftast kommer på besök. Sen jag fick Theo kanske det tonats ner något men varje morgon när jag sminkar mig så sätter det igång. Härom morgonen kom grevinnan fram igen, tycker bra synd om henne--hon vill ju inte vara grevinna utan flytta i smyg, det brukar hon prata med sin betjänt om.
Vi får se vem som kommer fram imorgon bitti, kanske fotbollsfrun....inte klokt vilket liv hon lever.

   
En nyvaken Theo och nyklippt mamma

Igår kväll meddelade Erik att han var ledig idag vilket var mycket uppskattat av Theo och mig. Vi har gungat, bajsat ner oss totalt  och njutit av varandras sällskap.
Kan inte låta bli att fantisera iväg hur det skulle vara om vi var hemma samtidigt med Theo, tror det finns en mening att man ska turas om. Den som är hemma skapar liksom ett system om dagarna. Små konstiga rutiner som bara en själv förstår sig på. Neeeeej inte diska nu, det gör vi kl. 13.03....ja men tyyyp, ni fattar!!

Suuupergod mat som vi åt idag;
-
Stekt vit fisk med massa goda kryddor
-Potatisklyftor i ugn med broccoli, morötter, paprika o kryddor
- Sås av keso, rödlök och ägg
-Fetaost

Mummaaaa!!


Halvmysigt tycker Theo

 
Myspys med mamma o pappa i parken


 
Kvällsbad



Säger hej då till farmor som ska åka bort en månad

   
Anna, Svea och Sonia
Jag fick även till en snabbfika med det här stadiga gänget. Kära Anna som längtar till en finlandskryssning med simvänligt vatten (om båten skulle välta) och Sonia som gillar att åka på polismotorhuven längs Drottninggatan. Svea är oskyldig än så länge.

God kväll!!



Kommentarer
Postat av: Karin

Underbar sida!!! Vilka fina kort! Älskar dej. Puss

2009-01-22 @ 21:34:55
URL: http://emmamunk.blogg.se/
Postat av: Hanna S

Hej Emma!

Jättefin blogg. Vad bra du skriver! Kul att se hur ni har det.

...även om jag helst skulle vara utan informationen att du och Erik bajsat ner er totalt och sedan njutit av varandra - ha ha.

Kram Sollerman

2009-01-23 @ 11:33:41
Postat av: Hanna

vilka fina bilder. Jag blir ju rörd, haha! du vet hur jag är :)

2009-01-31 @ 22:16:38
URL: http://frokendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0