Theodor



Hjälp, ibland slår det mig hur snabbt Theo kommer bli stor. Jag försöker verkligen suga in varenda bebisstund med honom för snart kommer han att vara en finnig tonåring.

Idag på väg till BVC såg jag en hel drös med tonåringar, dom tuppade på varannat ord och och ville vara allmänt hårsa tror jag. En av dom hade ingen jacka på sig utan gick i t-shirt, då ville jag säga till honom att gå och hämta sin jacka så han inte blev förkyld, men jag struntade i det.
Då slog det mig i allafall att Theo kan väl aldrig bli en finnig och arg tonåring, han ligger ju här i vagnen i sin björnoverall och äter på ett rån...och varje gång jag tittar på honom får jag ett léende som inget i hela världen kan mätas med.
Jag tänkte på hans tonårsrum, om han kommer vilja åka med till IKEA och välja möbler och tyg som matchar med hans bil-tapeter.

Jag har nog en dröm att Theo alltid kommer vara populär, känns sig lycklig och säker på sig själv och alltid vilja kolla på; På spåret med mig och Erik på fredagskvällen...ja så blir det nog.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men lilla gumman! Du måste juh tala om att du börjar blogga! Jag saknar verkligen dig!

Så himla söta bilder på theo :) puss på er

2009-01-31 @ 22:08:45
URL: http://frokendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0