Trött skådis

Idag tog jag mig iväg till teatern igen, annars är jag inget man kan lita på sådär--vi ses en gång i veckan.
Jag kan erkänna att det var segt att komma iväg, jag hade till och med lust att vända i dörren men skam den som ger sig!
När man ger ger sig in i teaterns värld finns det inget som heter--idag är jag lite trött, jag vill nog bara ta det lugnt.
Du släpper på allt du har inom dig och det GÅR inte att hålla tillbaka, då kan du lika gärna gå hem. Och jag tror minsann att just sånna här dagar, när jag vill vända i dörren och lägga mig under täcket är teatern den bästa terapin.
Välkommen tillbaks till mitt liv.

Jag är fantastiskt trött och måste sova--jag är en riktigt trågbloggerska ikväll--nya kloka ord imorgon hoppas jag!!

God natt!!


När suget på nr 2 infinner sig så kollar jag på den här bilden--då lättar det något :)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ha ha, vilken bild Emma!! :-D Du är riktigt duktig på att formulera dig i skrift, det visste jag inte men kunde ana det. Roligt att få läsa om ditt liv med familj i Örebro. Såg att du träffat Helena också, vad fina ni är båda två! Och Theo också, så klart. Det är riktigt stort att han går med gåvagnen, hälsa att han är duktig från mig. Kram /Bella

2009-01-30 @ 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0