Snyft!!

Allt måste ju ha ett slut, heter det inte så?!
Så det gäller även den här bloggen....för etag i allafall!!
Jag har verkligen tyckt det varit underbart roligt, mysigt men framför allt SKÖNT att släppa lite på det jag hade inom mig just då. Rensa skiten helt enkelt och dela glädjen.
Nu har jag gett min syn på andra delen av sitt barns första år.
O andra tankar förstås.
Nu börjar något nytt så dags att sluta älta för mig.
Jag har sagt mitt.
Jag vill tacka er som har följt min blogg och gett mig uppmuntran på vägen.
Det har betytt mycket.

I höst tänkte jag öppna upp igen.
Men med en liten ny version.
Jag tänkte skriva ett lite längre inlägg typ en gång i veckan, lite mer som en krönika.
Något mer som kommer vara nytt är att jag kommer ha "Hemma hos"-inlägg.
Det kommer bli roligt, lova att komma tillbaks då.

Glad sommar önskar jag, min familj och alla mina
10 karaktärer inom mig som ibland vinkat lite till er




Vi ses i höst.

Med en stor klump i magen säger jag;

God förmiddag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0