Äntligen tillbaks

Åhhh vad jag är glad just nu, äntligen känner jag mig pigg igen.
Det verkar som alla influensor har runnit av mig och jag känner inspration igen. Jag trodde allvarligt att jag skulle vara pesso för evigt.
Ja, det är ingen höjdare att vara sjuk när man är mamma, det finns liksom inte tid till det.
Andledningen att det tar så lång tid att bli frisk är säkert för att man aldrig bara kan få ligga och sova bort allt, utan är alltid igång fastän man har feber i kroppen.
När jag var kräksjuk hängde T på mitt ben och slet samtidigt som jag var, ja, ni förstår- väldigt intim med toaletten. Då kan man kanske känna att lite space skulle sitta fint men vad gör man inte. Upp med skiten och tillbaks till kvackleken.

Nu när jag känner mig pigg igen känner jag inspriration till att fixa massa saker i veckan som kommer.
I maj ska vi ha dop komb. födelsedagsfest för mig och T och det är dags att börja planera redan nu eftersom det blir ett stort kalas--KUL!!

På lördag drar jag och Lisa till lovely Ullared och ska götta oss. Vi är dock livrädda att drabbas av en ny magbakt. denna vecka så vi ska hålla oss långt borta från slickande barn på öppna förskolan m.m.
Det ska i vilket fall bli fantastiskt mysigt och roligt. Alla ni som inte förstår hur man kan planera en Ullareds-resa i flera mån. och gå och längta så är svaret att det krävs ett genuint intresse för shopping och nedsatta priser :)
En annan sak som är väldigt rolig är att på Gekås hemsida kan man med webkamera se hur lång kö det bildats utanför--UNDERBART!!

Idag jobbar E så T o jag ska gå och hänga med mamma o pappa tänkte vi.
Härom dagen berättade mamma att hon drömde att hon stekte en levande katt-det tyckte hon var en märklig dröm.
--Ganska märklig JA--





Så äntligen kom min lilla prins hem igår efter att ha varit på utflykt hela dagen.
Enligt mamma hade han inte sagt ett knyst på HELA dagen.
Hmm

God förmiddag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0