Balle-shopping

Jag hade glömt bort hur otroligt glad man blir av våren.
Eller rättare sagt jag har inte blivit det tidigare men iår verkar det spritta nått otroligt inom mig.
Allt känns plötsligt lite lättare och jag blir lite fnittrig. (Stabilt.)
Det känns även som om alla människor blir lite trevligare (eller så är det jag som blir det).
Ahh detta är underbart.
Om dom bara kunde sopa undan alla småstenar också så Lisa slapp få dom i sina Robin Hood-skor med så skulle det vara perfekt.

Jag får lust att byta ut allt hemma på en gång. Men jag koncentrerar mig nu på garderoben. Ja jag kan ju självklart inte heller utesluta balkongen. Åhh jag måste balle-shoppa.

Idag var vi på babysång, jag vet inte vad jag höll på med för jag sjöng bara i ca en kvart sen var mina låtar slut. Antingen sjöng jag väldigt snabbt eller så glömde jag hälften.
Mysigt var det i allafall. Måste lära mammorna att som ska hålla den tonarten som jag ger dom bara, (det blir sådär halvbra när alla sjunger en egen tonart och drar till med den version de gillar bäst på sången.)
Aja, det spelar verkligen inte så stor roll. Huvudsaken är att dom tycker det är roligt och trivs.
Ja herregud vad positiv jag är idag--våren är min grej tror jag.
(Det gäller att jag inte blir föööör positiv för då kommer jag inte ha nått att blogga om :)

Jag har även fått baksug igen, hoppas det håller i sig den här gången.
När jag kollar på tex Leila bakar så blir jag så inspirerad att jag nästan spricker. Tokmysigt med sånna program tycker. (Snart är det sommar=Ernst=Ja tack)
Idag gjorde jag mini cheesecake med vit choklad, av smeten att döma (jag blev yr av glädje) så kommer det bli en hit.
Jag återkommer med resultatet eftersom som ska stå i frysen i flera timmar. (Om jag orkar vänta.)


Min prins




Anna o Signe




Coolingar


A-B tycker det är bra med brillor i solen


Theo slutkörd efter babysången

Nu ska jag laga mat till svärmor som kommer snart.

God eftermiddag!!







Kommentarer
Postat av: Marianne

Tack för mumsgod mat och fantasisk efterrätt!

2009-03-19 @ 20:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0