En PMS-kossa på Ullared

-Man får inte titta på mig
-Man får inte prata med mig (speciellt inte Erik)
-Jag måste äta ifred
-Kolla på TV ifred
-Jag kan inte umgås med nån kompis
-Inte gå på stan
-Inte göra nått som redan innan kunde irritera mig för då finns det chans att det går illa
-JAG MÅSTE VARA HELT IFRED

Såhär är jag en gång i månaden. Då kan det ju inte vara annat än underbart att leva ihop med mig.
Jag tycker faktiskt att jag varit ganska mild den här månaden men det kanske inte jag ska uttala mig om.
Det måste ju för i hela friden finnas nått man kan äta för PMS, jag är ju en fara för allmänheten.

Inatt ska jag o Lisa till Ullared.
Det kan ju knappast bli mysigare. Hoppas bara man kan sova i bussen. Förra gången jag åkte satt det en tant framför mig som verkade tro att det var en liggbuss hos åkte i. Hon tryyyckte ner sätet bakåt (ännu mera än vad dom är kab. till) och sket fullständigt i att man bad henne åka upp något. NEJ, hon hade probelm med nacken hon och kunde knappt röra sig. (Det verkade dock släppa när vi var framme.)
Nu kom jag på nått--att ha PMS på Ulla kanske inte är så dumt i allafall.
Tanterna kommer ju inte ha en chans mot mig när jag ska fram med vagnen.

Idag ska jag iallafall fixa inför imorgon.
Min strävan efter en kravfritt liv är nog faktiskt nära nu.
När man känner sig stressad över att fixa sin matsäck för en shoppingresa kanske man har lyckats.
--Ahhh underbart--

-Jag undrar förresten om jag kommer hålla i Bingon på bussen även den här resan
-
(Ja jag behöver ju inte vara orolig för att bli en tant för det verkar som om det redan har hänt)
-Hurra-











Nej nu måste jag och T gå till affären.
Kanske jag blir inbjuden i en rasseklubb även idag.
Förresten tycker jag det är konstigt att hon hoppade på mig om det--för en gång när jag cyklade (dock på fel sida av vägen) så ropade en gubbe argt efter mig;-"Att ni syrianer aldrig kan lära er att cykla". Så tydligen ser jag ju inte svensk ut.
-Vi bor i ett så vänligt land-



En PMS-Emma i sitt esse

Vi hörs på söndag eftersom jag kommer hem imorgon natt!

God förmiddag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0