John förrädare

Det mest centrala i mitt liv just nu är min sömn--det är lite som när människan har brist på mat så jagar den föda--detsamma gäller sömn.
Jag försöker hela tiden klura ut stunder som jag kan sova på.
Ibland kan jag sitta och fantisera om hur det skulle vara att krypa ner, eller så
Jag blir eller rättare sagt är en odräglig människa just nu--jag hoppas det ska vända snart.
Det känns så hemskt att jag rent ut sagt kan känna irritation mot dom som får sova--vilken bittertant jag börjar på att bli.
Men så är det--ingen sömn föder monster.

Något annat jag tänker på mkt är vad jag ska hitta på när min mammaledighet är över.
Jag hoppas starkt på att komma in på univers. men om jag inte gör det då?!
Jakten på triss månadsklöver fortsätter.
Tänk bara; Slippa oroa sig för att man ska få in pengar varje månad. Jag sitter där i vårat 20-talshus. Har några beställningar på lite konstprojekt--men ingeeeeen stress--jag levererar när jag hinner.
Ena dagen kanske jag bara känner för att sitta inne hos min granne som även hon vann månaden innan mig. Vi fikar och stickar om vartannat.
Och den andra dagen så kanske jag känner för att måla lite--eller kanske inte--det spelar ingen roll för det finns inga krav
Jag strävar efter en kravlös vardag--det skulle passa mig perfekt.

Idag firade vi mamma och åt frukostbuffé på Clarion--supermysigt.


Theo


Gustav


Pappa och mamma








Mys med morfars grabbar


Min älskling




Fina Jenny kom över och fikade till T stora förtjusning



Nu ska jag fixa nytt i vårat kök, jag har tvingat syster att sy.
Jag har många syslavar.
Återkommer med kort.

God eftermiddag!!

Kommentarer
Postat av: mirjam

Men killen har ju gangstar kläder!!! Snyggt! Milo har likadan skjorta i mörkblått!

2009-03-01 @ 20:45:18
URL: http://famwirzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0