Fasiken vad najs.

Att få pussa sin lille ettåring med en Grattispuss imorse var underbart.
Härligt att han pluppade ut på samma dag, då har jag ju alltid en anledning att vara lika barnslig den här dagen som jag vill.
Jag älskar det, jag bara älskar det.
Erik har många pluspoäng idag.
Underbar bukett, fin present, fint kort o nu är han ute i regnet och plockar blåbärsris.
När jag bad honom om att bara plocka dom som växt i skuggan (Prittmaries krav på dukningen) himlade han dock något med ögonen. Jag kanske inte får igenom det kravet men ändå.
Idag dominerar magmedicinen det är faktiskt okej, för fy tusan vad jag kämpat för att få ordning på allt till imorgon.
Och jag tror det börjar arta sig tack vare alla underbara som har velat hjälpa till. (Tack även ni som inte haft något val.)
Nu väntar mera fika o mera samarin.
Imorgon hoppas vi på bättre väder och en Underbar dag.
Lika bra som den här.

Jag satt precis o kollade på bilder från imorse när vi blev firade.
Herregud.
Jag måste byta ut min Ullareds-trosor.
Nuu!!
Det borde finnas lagar på att inte ha sånna.


Jag sätter Erik i arbete


Välling på sängen o paket


Fina bakelser vi fick av Erik


Kärlek i blommor


T vet inte om han törs börja äta med händerna


Ahh det känns najs


Mumma

Sådär. Nu ska jag fortsätta fira.
Skriver igen på söndag, har en känsla av att jag har lite att säga då.

Godeftermiddag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0