Hello PMS!!

Idag är det förhoppningsvis den sista PMS-dagen för mig. (Kanske imorgon med.)
Tydligen ska mina piller göra mig snällare.
Erik brukar inte våga reta mig den här dagen men imorse gjorde han det ändå.
Säkert för att han skulle till jobbet en timme senare och inte komma hem förrens sent på kvällen.
Fegis.

Jag har inte bloggat på några dagar nu.
Har varit tom i skallen.
E jobbar mkt nu och då blir jag oftast lite extra tom.
Kan också bero på att Theo vaknar exakt fem varje morgon.
Det är sjukt tidigt.

Chattade precis med min vän som är i USA.
Hon frågade om hon fick vara med oss i mamma-mys när hon kom hem. Om hon lånade sin systers barn.
Ja i såfall, välkommen. För ve och FASA vad tråkigt det måste annars.
Tänker på det ofta man sitter några mammor tillsammans.
Speciellt i det mamma-stadiet jag är i.
När man sitter tyst och väntar på nästa, nanablahjjhddkdk.
HÖRDEEEE DUUUU? Den här gången sa han; nanablahjjhddkdffffff.
Straffbart att låta någon utan barn lyssna på.

Imorgon ska jag och Lisa åka till Söderköping.
Lisa ser mest fram emot att lyssna på dialekten. Så därför ska jag ta henne till dom affärer där jag vet att dialekten flödar.
Sen hoppas jag även att vi träffar på Lasse fyllo.
Kanske även Gasart, han som sitter vid vägkanten och skriker på alla bilar att dom ska tuta på honom. (Om inte blir han lätt lite stött.)
Det kommer bli underbart.


Torsdagslyx med Anna på Indigo-helt underbar mat.


En supermysig kväll.

Eftersom vi båda två är mkt ansvarsfulla mödrar så tog vi tio-bussen hem.
Jag var trött i två dagar efteråt.
Vad är felet?


Fredagshäng på stora holmen.




Theo o Algot


Ottilia o Theo


Coolt gäng


Lördagshäng med Fam. Ankarberg

Nu ska jag ladda inför morgondagens utflykt.
Kameran är nedpackad och redo att dokumentera ev. möten i Sörping.

GodNatt!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Trevligt! Hoppas att ni får det kul i din lilla hem by och hälsa lasse fyllo från mig! puss

2009-05-10 @ 22:26:52
URL: http://frokendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0