Kärlek

Jag blir varm, så otroligt varm av bara tanken på i lördags.
Att hela ens familj är samlad samt många av ens vänner (tråkigt ni som inte kunde närvara) o släkt är samlade på en o samma gång-det är lycka.
Eftersom min stressnivå är mkt låg så kan ni tänka er hur jag var i lördags morse. Allt snurrade, jag kände mig spyfärdig och väldigt förväntansfull på en och samma gång.
SÅ mycket som ska fixas och mitt i alltihop är Theo på sitt sämsta humör.
Jag lämnade honom hemma med E och begav mig till festen.
Pga av att så många hjälpte till (Underbart) så blev det en MKT lyckad tillställning.
Musik, skratt, kärlek, glädje och många gratulationer.
En dag som i lördags så måste man smågilla att stå i centrum.
Annars kanske man inte ska bjuda in 65 pers. för att visa upp sig och sin familj.
Jag älskar att ha alla omkring mig men i centrum tycker jag sisådär om att stå i.
Min högra överläpp börjar rycka och jag blir väldigt svettig.
Tycker dock även den punkten gick bra.
En lyckad dag helt enkelt.

Det finns så mycket att vara tacksam över i livet.
Tack över huvudet, mat på bordet och allt annat som man tar för givet.
Men familjens kärlek slår inget.
Jag har lyckan att ha en stor familj med en otrolig omtanke på alla sätt och vis.
Men det behöver inte vara så, det kan räcka med en vän, en pappa, en syster.
Bara vetskapen av att det finns kärlek omkring en är en så stark trygghet.
En kompis kom fram till mig efter festen i lördags och sa;
-Vad Theo är älskad av många människor.
Det kändes så bra i hjärtat, för Ja, det är han verkligen.
Och tänk vad många T kan ge tillbaks kärlek till.
-Peace-

Igår var jag RIKTIGT slut, hade ett tryck över bröstet och tillbringade dagen helst med ögonen stängda men
HEY,
det var det värt.

Här kommer bilder från härligheterna;








Underbar sång




Dags att bli döpt, jag har dino i högsta hugg


Eriks morbröder och Theos farbror Mats


Pappa o Gurra






Pappa höll ett fint tal


Jag fick en ego-sång










Påväg till efterfesten


Jag med mina fina tjejer Lisa o Anna


Päija


Asmäjina



Fler bilder kommer i nästa lass.

Nu ska jag ta en filt, en cola, en Theo o sätta mig i en park.

God eftermiddag!!


Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

GRATTIS TILL DOPET! (Kan man säga så?) Det kan man nu iaf. :D Gud vad allt såg fint och mysigt ut! Dessutom så är du ju riktigt snygg numera! HAha! Kramar från Erik och Hanna!

2009-05-26 @ 00:29:39
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du haft en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-26 @ 00:33:30
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0